MELON

Hej! Nu är jag tillbaks efter en paus. Äntligen har blogglusten kommit tillbaks. Jag har fått en kommentar om att ni vill se vilka mina vardagliga sminkprodukter är. Jag ska försöka hinna med ett inlägg om det nu i helgen.
 
Igår var jag nere på stan en snabbis. I skolan hade vi sminkat varandra och då hade vi bland annat använt en lip liner, alltså en läppenna. Jag kom på att jag ville ha en i min naturliga färg på läpparna som jag kan ha till vardags. Så jag gick in på min favoritbutik när det gäller smink, Make Up Store. Jag tycker att de har bra service och man får alltid hjälp med att hitta rätt produkter. Jag köpte en matt, naturlig färg som passar till allt! Släng in en kommentar om ni vill veta priset.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback