Hårprodukter

Idag på skolan fick vi besök från en jätteduktig tjej från schwarzkopf. Hon pratade om deras vårdande produkter och om deras stylingprodukter. Jag hade ingen aning om hur många olika produkter de hade! Man kan verkligen säga att det finns en produkt för varje hårtyp. Jag fastnade för en produkt som heter "body me". Det är som en kräm som man masserar in i hårbotten och drar ut i längderna innan man fönar håret så ska man få volym utan att det känns som att man har haft i något. 
När jag ändå skriver om hår så tänkte jag passa på at tipsa om mina favorit hårprodukter. Jag köper alla produkter hos min frisör. 
Detta är en inpackning som kommer från goldwell. Den är färgbevarande och reparerar håret sjukt bra. Jag brukar använda den ca en gång i veckan och låter den sitta i några minuter, efter känns håret som nyklippt! 
Den här oljan har jag i fuktigt hår. Jag använder den endast i längderna för annars tycker jag att det kan bli lite fett. Den gör håret lent och glansigt. 
Detta är en grym stylingprodukt om man vill ha volym som håller hela dagen! Det är i puderform. Jag brukar tupera försiktigt och sen pudra i lite, borsta ner och ha på hårspray. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback